xDieta i Suplementacja

Jak jeść?

Nie każdy wie, że dieta to ponad 70% sukcesu. Odpowiednio zbilansowana, nie tylko wpłynie na osiągane przez Ciebie sukcesy ale poprawi całe nastawienie do życia i funkcjonowania. U każdego z nas występują drobne różnice w zapotrzebowaniu na mikro i marko składniki, które zadecydują czy forma będzie rosła i jak długo się utrzyma. Profesjonalnie przygotowana pozwoli Ci wejść na dobre "tory", wypracować zdrowe nawyki i czuć się lepiej.
Uzupełnieniem diety jest suplementacja. Ważna przy dużym obciążeniu treningowym, pozwoli szybciej się zregenerować i wykrzesać kilka dodatkowych procent mocy na treningu. Co zaowocuje lepszymi wynikami na wyścigu. 
W tym dziale dowiesz się co jeść, jak jeść, czego nie jeść, obalimy kilka mitów, powiemy o kilku oczywistościach, które w praktyce wcale nie są takie oczywiste. Możemy również zająć się tobą indywidualnie - przygotować dietę i suplementację specjalnie pod Twoje potrzeby.

Dodatkowe informacje

Potrzebujesz indywidualnego planu żywieniowego? Napisz klub@xrunners.pl

 


wcześniejsze artykuły

Proteiny - białko

Czy dostarczasz odpowiednią ilość?

Mięśnie składają się w około 20% z białka i aby utrzymać stałą masę mięśniową lub też ją rozbudować należy dostarczyć organizmowi odpowiednią jego ilość. Przeciętnie człowiek potrzebuje 1 g białka na 1 kg masy ciała. Ze względu na nasilony metabolizm mięśniowy sportowcy powinni spożywać tego składnika więcej, co uzależnione jest również od uprawianej dyscypliny sportowej. Przy treningach aerobowych tj. aerobik, marsz, jogging zapotrzebowanie na białko wzrasta o około 50%. Największe zapotrzebowanie na białko mają osoby, których treningi w znacznej mierze składają się z ćwiczeń siłowych i szybkościowych.


xRunners Kontakt

Obstacle Course Race Team

Imię
Twój email
Twoja wiadomość

xRunners

kontakt:
+48 507656154

klub@xrunners.pl